poniedziałek, 16 maja 2016

Zakochani widzą słonie na Bielanach!

Przypominamy, że w tym roku Fiesta traktuje o miłości! Jeżeli chcecie zabłysnąć przed swoją  partnerką/partnerem opiszcie woja randkę a my najlepsze opublikowane opisy randek nagrodzimy "Śniadaniem dla zakochanych. Opiszcie wymarzona albo prawdziwą randkę a macie szanse na śniadanie dla zakochanych w Roślina Cafe, Cafe de la Poste WakeCup Cafe, Czytelnia

na zachętę
opis mojej randki:

Wracałem  Metra Słodowiec do swojego mieszkania jak szalony! Byłem w świetnym nastroju przecież dziś umówiłem się z dziewczyna, która mnie zachwyciła, Kiedy wspominam naszą pierwszą rozmowę telefoniczna i jej głos wiedziałam, że jej miły głos to najpiękniejsza muzyka. Przechodziłem przez przejście ul Marymoncka, pachniał bez....  akurat jechało dużo samochodów, wiec zatrzymałem się na chodniku.... stałem a cenne minuty mijały jak ostatnie promienie letniego słońca zachodzącego za horyzont. Wyobraziłem, że zabieram ja nad morze. Ze jedziemy naszą starą Toyotą i że porywam ja w nieznane. Ze otworzymy czerwone wino i wypijemy je na dzikiej plaży  w Sobieszewie. Że będzie zimno i ona wtuli się w moje objęcia i na tej dzikiej plaży zostaniemy aż do wschodu słońca...... 

i z tych marzeń wybiła mnie głos starszej Pani.... przepraszam, pan taki młody... pomoże mi Pan przejść przez jezdnie....

jeżeli chcecie wziąć udział w tym konkursie  szczegóły znajdziecie tu:
http://fiestarodzinna.blogspot.com/p/konkurs-literacki.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wiadomosc do formularyz